Servicepaket

Servicepaket är våra mest eftersökta tjänster, snyggt paketerade, för dig som har Medvind WFM eller en kombination av HR+ och Medvind WFM.
6981_16-9 (1)
_DSC5919-1 (1)

Hur fungerar servicepaket för Medvind WFM?

Våra servicepaket erbjuder en praktisk månadsabonnemangslösning med en samling av våra mest populära tjänster, inklusive support, kompetensförbättring, utbildning, konsultation och specialisttjänster. Du har möjlighet att välja mellan tre nivåer, Silver, Guld och Diamant. Om du är osäker på vilken nivå som är mest lämplig, utvärderar vi dina behov tillsammans för att säkerställa att du får den service som bäst stödjer din verksamhets framgång.

system-solid-95-star-hover-star-3
Servicepaket

Våra kunder

Trollhättan stad
norlandia_svart
KTH_svart
sveaskog_svart
arctic_paper_svart
praktikertjänst_svart
Skovde
ambea_svart
postnord_svart
Frida
Allegio

Vilket servicepaket passar er?

 

Silver package gift

Silver

Trygg drift till ett förmånligt pris. Få grundläggande support och regelbundna utbildningar för att hålla dina system i toppskick. Inkluderar:
  • 2 timmars användarstöd per månad
  • 8 timmars konsultstöd per kvartal
  • Versionsgenomgångar
Gold package gift

Guld

Nästa nivå av support och utveckling. Ta din verksamhet till nya höjder med omfattande stöd från våra experter. Inkluderar:
  • 3 timmars användarstöd per månad
  • 24 timmars konsultstöd per kvartal
  • Versionsgenomgångar
  • eLearning för en roll
Diamond package gift silver wrapping

Diamant

Maximera din potential med full support. Få skräddarsydda lösningar och dedikerat stöd för att optimera dina system. Inkluderar:
  • 6 timmars användarstöd per månad
  • 24 timmars konsultstöd per kvartal
  • Versionsgenomgångar
  • eLearning för två roller (medarbetare och chef)
  • Service Delivery Manager (SDM) 20 dagar per år

 

Frågor och svar om servicepaket

Visma-DK-22_7729-1 (1) kopiera
Klicka på frågorna till höger och se hur du kan anpassa ditt abonnemang efter dina behov.

Hur lång är en prenumerationsperiod?

En prenumerationsperiod sträcker sig över tolv rullande månader. Den första månaden i din prenumerationsperiod är månaden då du aktiverar ditt servicepaket

Bindningstid?

Servicepaketet har en inledande bindningstid på 12 månader. Efter denna period övergår prenumerationen automatiskt till att löpa på obestämd tid, med en uppsägningstid på 3 månader.

Byta servicepaket?

Under de första 12 månaderna av den initiala bindningstiden är det möjligt att uppgradera till ett större servicepaket om behovet uppstår. Efter den initiala bindningstiden öppnas möjligheten att byta till ett lägre servicepaket.

Hur du använder våra servicepaket

Visma-Spain-Office-Group-_DSC8636-1 (1) kopiera
Klicka på frågorna till höger och se hur du använder ditt abonnemang

Hur gör jag för att beställa användarstöd?

Registrera ett ärende till supporten genom ärendeportalen du når via vår community. 

Hur gör jag för att beställa konsult?

Registrera ett ärende till konsult genom ärendeportalen du når via vår community. 

Hur gör jag för att anmäla mig till versionsgenomgångar?

Versionsgenomgångar publiceras på vår Community under menyn "Utbildning". Registrera dig för de webbinarier du vill delta i. Under "Övrig information" anger du att du har ett servicepaket.

Hur använder jag eLearning?

Vår uppskattade eLearning för självservice är utformad för att underlätta din arbetsdag. Den består av instruktiva filmer anpassade för rollerna, medarbetare, chef och systemförvaltare. Dessa filmer kan du titta på obegränsat antal gånger, vilket ger alla möjlighet att lära sig 

Kontakt

Intresserad av att veta mer?

Om du undrar över något eller är nyfiken på våra produktlösningar, är våra experter redo att hjälpa dig.

system-solid-58-call-phone-hover-phone-ring

Få offert

Låt oss ge dig en indikation

Då våra lösningar anpassas utifrån dina krav och behov är våra experter redo att guida dig till rätt lösning.

system-solid-120-text-snippet-hover-text

Ordlista

Vi hjälper dig reda ut begreppen

01-Visma_fin_office_DSC6464 (1)

Användarstöd

När du stöter på utmaningar, kan du lägga ärenden till supporten.  
  • Applikations och teknisk support.
  • Supportärenden som servicebegäranden, handhavandefel, eller assistans med mindre konfigurationer. 
  • Hjälp med roller och behörigheter, körbeställningar, utvärderingar, formler och ackumulatorer.
CP-Office-entrance_DSC5227 (1)

Konsultstöd

Boka konsultstöd, skapa ett ärende i vår Community. Stöd relaterade till 
  • Lön och HR.
  • Integrationer och behovsanalys.
  • Schemaläggning och tidregistrering.
Visma-Spain-Office-meeting_DSC9016 (1)

Service Delivery Manager - SDM

En SDM fungerar som din huvudkontakt och är centralpunkt för operativa frågor. I Diamantpaketet ingår 20 dagars stöd per år.
  • Regelbundna möten.
  • Uppföljning och rapportering av Service Level Agreements (SLA).  
Visma-Sweden-22_5506-1 (1)

eLearning

Vår uppskattade eLearning för självservice är utformad för att underlätta din arbetsdag. 
  • Instruktiva filmer anpassade för rollerna, medarbetare, chef och systemförvaltare. 
Visma-Finland-22_2061 (1)

Versionsgenomgång

Upplev inspirerande presentationer av ny eller uppdaterad funktionalitet genom lärorika webbinarier.
  • Två per år  ingår i ditt servicepaket.
  • Möjligheten att boka på ytterligare genomgångar.

Kundcase

Se hur vi har hjälpt våra kunder

Medvind WFM har hjälpt många stora organisationer, universitet och offentlig sektor att effektivisera sin schemaläggning och bemanning.

module-01

Nyheter

Håll dig uppdaterad

Fyll i din mail så börjar vi skicka ut nyhetsbrev till dig.